Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ»



Στις 18 Απριλίου τα παιδιά που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα του ραδιοφώνου και στο πρόγραμμα της σχολικής εφημερίδας επισκεφθήκαμε το ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ, το δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό στο κέντρο του Πειραιά. Ζήσαμε μια όμορφη εμπειρία εκεί με τη ζεστή υποδοχή και την ενδιαφέρουσα ομιλία του Διευθυντή του σταθμού κου Ρηγόπουλου. Χαρήκαμε πολύ την ξενάγηση στους χώρους του σταθμού. Είδαμε πώς ηχογραφείται και πώς μοντάρεται μια εκπομπή. Ενθουσιαστήκαμε με  την παρουσία μας στη ζωντανή εκπομπή του κυρίου Μπαρδούνια και ιδιαίτερα με την ευκαιρία που μας δόθηκε να μιλήσουμε στον αέρα για 10 λεπτά. Ανυπομονούμε να ξαναβρεθούμε «στον αέρα ....»

Επί τη ευκαιρία πήραμε και μια σύντομη συνέντευξη από τη δημοσιογράφο Ελίζα Φαρούτη

- Πότε αρχίσατε να ασχολείστε με την δημοσιογραφία επαγγελματικά;
Επαγγελματικά ξεκίνησα να ασχολούμαι με την δημοσιογραφία πριν από 15 χρόνια περίπου. Πρώτα ξεκίνησα με μία πρακτική εξάσκηση, που έκανα σε έναν μικρό τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, συγκεκριμένα στο TV Πειραιά. Ακολούθησε η ενασχόλησή μου με ένα περιοδικό διακοπών το οποίο λεγόταν VOYAGER. Ήταν ένα πολύ γνωστό περιοδικό που είχε ποικίλης ύλης θέματα που αφορούσαν τα ταξίδια γενικότερα. Ακολούθως ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο σε διάφορα πόστα του ραδιοφώνου: έκανα ρεπορτάζ,  ασχοληθήθηκα με το μοντάζ κάποιων ηχητικών που βγαίνουν στο κεντρικό μας δελτίο και βεβαίως συμμετείχα και σε διάφορες εκπομπές σχετικές με την τοπική κοινωνία.
-  Τι ήταν αυτό που σας άρεσε περισσότερο και επιλέξατε την δημοσιογραφία;
Αυτό που αγάπησα στην δημοσιογραφία είναι η δυνατότητα που μου δίνει το επάγγελμά μου να μεταφέρω την πληροφορία κυρίως στον κόσμο. Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό, οτιδήποτε έχει γίνει στην καθημερινότητά μας, να μπορούμε να το επικοινωνήσουμε, να το μεταφέρουμε στον κόσμο, να είναι ενήμερος για το τι συμβαίνει, έτσι ώστε με την σειρά του να μπορεί να συμμετέχει και ο ίδιος στον κοινωνικό, πολιτικό τομέα και γενικότερα στην καθημερινότητά μας.
-  Έχετε απασχοληθεί και σε άλλα κανάλια εκτός από το ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ;
Έχω δουλέψει λίγο τηλεόραση σε τηλεοπτικό κανάλι, η δεύτερη ενασχόλησή μου ήταν σε περιοδικό και ακολούθησε το ραδιόφωνο, όπου εργάζομαι τα τελευταία 12 χρόνια. Η δημοσιογραφία, δίνει την δυνατότητα να έχουμε παράλληλες ενασχολήσεις, να κάνουμε διάφορα πράγματα , όπως το να δουλέψουμε σε ένα γραφείο τύπου, κάτι το οποίο το έχω κάνει ή ακόμα να μπούμε στον χώρο των δημόσιων σχέσεων, αν και δεν είναι το ίδιο ακριβώς αντικείμενο, αλλά σου δίνεται και η δυνατότητα να παρουσιάσεις και κάποιες άλλες εκδηλώσεις. Οπότε έχω ακολουθήσει διάφορους κλάδους, διάφορες κατευθύνσεις, γιατί είμαι και η ίδια ένα ανήσυχο άτομο που θέλω όσο το δυνατόν να εμπλουτίζω την επαγγελματική μου καρίερα.
-  Από ποια ηλικία αρχίσατε να ασχολείστε επαγγελμάτικα με την δημοσιογραφία;
Μετά το σχολείο, αποφάσισα ότι με ενδιέφερε η δημοσιογραφία πάρα πολύ, όπως σας είπα είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσει η επικοινωνία, μου αρέσει η πληροφορία, μου αρέσει όλο αυτό να το μεταδίδω στον κόσμο, οπότε γύρω στα 20 μου συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι κάτι με το οποίο ήθελα να ασχοληθώ. Από τα 20 μου και έπειτα ξεκίνησα να ασχολούμαι μ’ αυτή.
- Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σας!

Βασιλική Νέμτσα – Μαρία Πατεράκη (Α3)                                                             
                                
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου